ZIMA w ekranie telefonu | WITAJ 2018


Hejka kochani!
Witam Was w nowym roku, z nowymi pomysłami i energią. Jak tam po sylwestrze? Bo ja wstałam o 12.15 i w sumie to do tej pory chodzę w piżamie, bo nigdzie nie wychodzę, to po co się przebierać, hah. Ale, posprzątałam pokój, i piszę teraz posta, a zaraz biorę się za naukę, bo jutro niestety powrót do szkoły, więc nie można powiedzieć, że nie zrobiłam dzisiaj nic. Równo rok temu, wybrałam się na sesję w śniegu, może nie było go specjalnie dużo, ale jednak. I takie plany miałam, by jutro pójść może na taką sesję? Ale co mam poradzić na całkowity brak śniegu... nie mogę doczekać się już wiosny.
A dzisiaj chcę Wam przedstawić jak w zeszłym roku, moje kilka propozycji zimowych tapet na telefon, żeby chociaż w nim był zimowy klimat? Zobaczcie, a ja idę trochę odświeżyć wygląd bloga :)









  
źródło zdjęć: Pinterest i google grafika

A tu macie jeszcze moje zdjęcie z dzisiejszej nocy :)


 Jak spędziliście sylwestra?
Wybraliście którąś z tych tapet?
Brakuje Wam śniegu?

Niedługo na blogu Q&A z pytań z SARAHAH (KLIK), także zadawajcie pytanka!

Buziaki, Ola


Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Naprawdę bardzo zimowe te zdjęcia, dobrze jest sobie dzięki nim przypomnieć tę prawdziwą zimę... No cóż, może i trochę napadało, lecz jest błoto u mnie :/ Ja wstałam mniej więcej o wpół do dwunastej, gdyby nie to, że coś trzeba było zrobić to też bym cały dzień w piżamie chodziła, najlepiej to bym się schowała pod kocykiem i dalej spała :* Fajerwerków nie oglądałam, za bardzo lektura mnie wciągnęła.
    Ja Tobie życzę szczęścia i pomyślności w roku 2018, oraz spełnienia wszystkich marzeń! Życzę także nowych pomysłów na posty i mnóstwa czytelników! :D
    Życzę miłego dnia!
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to dosłownie trochę popadało :/ No w czasie szkoły to na pewno nie będę sobie cały dzień w piżamie chodziła, hah tak tylko czasem w weekendy. Oo dziękuję za życzenia i oczywiście wszystkiego dobrego dla Ciebie w 2018 !

      Usuń
  2. Przez te tapety zaczęło mi brakować zimy :/ Mam nadzieję, że na ferie pojawi się śnieg :) Fajne te tapety :) Życzę szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że w ferie trochę śniegu popada, ale chyba nie ma na co liczyć. Dziękuję i wzajemnie oczywiście :*

      Usuń
  3. Świetne tapety, takie magiczne i klimatyczne. Na Pintereście zawsze można znaleźć ciekawe inspiracje, w zasadzie wszystko - obrazki i zdjęcia o przeróżnej tematyce. Lubię tam zaglądać.
    Chyba najbardziej spodobała mi się ta pierwsza tapeta. Kocham niebo, księżyc, być może dlatego :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa pinterest ma piękne fotografie, i jest zazwyczaj moim kołem ratunkowym, gdy nie mam zdjęć do posta :P Również kocham niebo, księżyc, gwiaazdy !

      Usuń
  4. Jestem pewna, że przyszłe pokolenia będą znały śnieg tylko z filmów xD Będąc szczera, nie brakuje mi go. Nie trzeba topić się w tym szarym błocie, a także szukać okularów przeciwsłonecznych.
    Szczęśliwego nowego roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo już się to chyba zaczyna xD Nigdy nie chodziłam w okularach przeciwsłonecznych w zimę gdzie ty żyjesz, hah :o :D Najlepszego !

      Usuń
  5. Śniegu brak, ale nie narzekam. Przynajmniej nie jest zimno!
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja cały czas czekam aż spadnie śnieg! Ostatnio wieczorem tak się cieszyłam, a jak wstałam, to nie było śladu po wczorajszym, białym wieczorze! Śnieżny krajobraz jest cudowny, a szczególnie góry! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zazwyczaj jest tak z tym śniegiem :( Fajnie, że ci się podobają tapety :)

      Usuń
  7. Ale cudowoności. Kocham takie zimowe inspirację. Ja akurat wybrałam się na parę dni do Zakopanego i miałam okazję podziwiac na żywo podobne obrazy. Mega post! :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie, ja w tą przerwę nigdzie oprócz świąt się nie wybierałam, coś w ferie może :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Piękne ♥ Na pewno z którejś skorzystam :D ;3

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, też wczoraj chodziłam cały dzień w pizamie ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniegu nie ma, a za oknem wiosna :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w sumie to się cieszę, że szybciej będzie ciepło :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Amazing photos, love all of them!
    Happy New Year!
    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs
    New post is here, Maleficent ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne, śnieżne klimaty <3
    jak miło jest nacieszyć oko takimi fotami, podczas gdy za oknem pogoda bardziej jesienna, aniżeli zimowa grrrr


    Kochana samych wspaniałości na Nowy Rok Ci życzę :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda, że nie prawdziwe te widokiii
      Powoli robi się chyba wiosna :D Pozdrawiam serdecznie i również życzę Ci wszystkiego co najlepsze na 2018!!

      Usuń
  13. Uwielbiam jak robił posty z tapetami haha :D Szczęśliwego Nowego Roku!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieem, już mi to pisałaś, dlatego nie mogło zabraknąć tego postu i na tą zimę :) Najlepszego roku, Weronika :)

      Usuń
  14. lovely photos & beautifull sharing dear keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te tapety takie tumblr :)
    Jeju to mój pierwszy komentarz od baardzooo długiego czasu, możesz czuć się zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dzięki Daria, chyba ostatnio było to w...kwietniu? Czuję się zaszczycona hah

      Usuń
  16. U mnie też brak śniegu. Ostatnio długo szukałam idealnej zimowej tapety, ale w końcu na jakąś się zdecydowałam, więc na razie mam. Przygotowałaś piękne propozycje. Najbardziej spodobała mi się ta z górami oraz drogą. <3 Sylwestra spędziłam w domowym zaciszu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie chyba brak śniegu ehh te tapety to również moi ulubieńcy:) pozdrawiam!

      Usuń
  17. Jak świątecznie tu u Ciebie! <3 Sliczne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo blogmas miał 11 postów, starałam się :) dziękuję !

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)