2017 W ZDJĘCIACH | PODSUMOWANIE ROKU


Hejka kochani!
Dzisiaj czas na post, którego tworzenie zajęło mi najwięcej czasu w całej ''karierze'' tego bloga. Przejrzałam moją galerię zdjęć z całego roku, potworzyłam kolaże, łącznie zajęło mi to 3 godziny. 
Ale, nie narzekając, bo lubię to i wracając do posta, to jak widzicie, mam dzisiaj dla Was podsumowanie 2017 roku. Zobaczcie, co działo się u mnie przez ten rok!


STYCZEŃ
Nowy rok zaczęłam myślę, że produktywnie - wiadomo, ''nowy rok, nowa ja'', ale u mnie to tylko przez miesiąc tak trwało, hah. Pierwsza sesja na blogu, było wtedy trochę śniegu, którego teraz straaasznie brakuje, ale może w najbliższym czasie się coś zmieni?


LUTY
Patrząc po ilości zdjęć, nie należał on do najciekawszych miesiąców, ale to w nim zaliczyłam 1 escape room w Wałbrzychu - Tajemnica złotego pociągu.


MARZEC
1 rocznica bloga, rozdanie. Miałam fazę na noszenie chokera. Robiło się co raz cieplej, więc nie obyło się bez zdjęć. Zapuściłam paznokcie, czego nie mogę zrobić od dłuższego czasu :o
KWIECIEŃ
Miesiąc, w którym wróciłam do prowadzenia Instagrama, a także wybierałam się na sesje, ale na razie robione tylko przeze mnie. Wszystko pięknie kwitłooo + wyjazd nad termy.

MAJ 
Najbardziej kojarzy mi się z sesją w rzepakach (klik), która z resztą bardzo mi się podoba i mam nadzieję wybrać się na taką w przyszłym roku. W maju robiło się bardzo ciepło, dlatego już wtedy chodziłam (niestety nie można do szkoły) w letnich rzeczach. W maju miałam także szkolną wycieczkę w góry. Odwiedziłam kolejny escape room - Więzienie.


CZERWIEC
Bawiłam się w nagrywanie musical.ly, w końcu kupiłam swój pierwszy aparat - na razie cyfrowy. Robię nim prawie wszystkie zdjęcia na bloga i jak na ten czas, zupełnie mi wystarcza. Oczywiście w czerwcu nie można nie wspomnieć o zakończeniu roku szkolnego. Wyjechałam na 2 tygodnie do Chorwacji, i nawet pisałam tam serię mixów.


LIPIEC
Wróciłam do domu i bardzo dużo działałam na blogu, powstało kilka naprawdę fajnych wpisów. Poszłam z siostrą na słoneczną sesję, którą bardzo lubię (klik). Niestety w lipcu było kilka deszczowych dni, ale spotykałam się ze znajomymi, pizza, basen.


SIERPIEŃ
Tu zdecydowałam się na zrobienie tygodniowego maratonu postów, co odebraliście bardzo pozytywnie, dlatego chcę zrobić coś takiego w najbliższe ferie. 5-dniowy wyjazd nad jezioro, a przed tym mały wypad do galerii, a także sesja z Oliwią przy garażach. Przy końcu oczywiście zakupy szkolne i szykowanie się na nowy rok szkolny.


WRZESIEŃ
Rozpoczęcie szkoły, jeeej! We wrześniu wpadło kilka sesji, oczywiście nie obyło się bez nauki. Było całkiem ciepło, większość tego miesiąca można było chodzić bez kurtki.


PAŹDZIERNIK
Moja piętnastka :) Kolejna sesja garażowa i kolejny wypad do escape room. Zaczęłam nową serię na blogu, pojawiły się 3 posty, ale niestety w grudniu nic nie dodałam, nie wiem, czy będę ją kontynuować. Deszczowa pogoda.


LISTOPAD
...czyli inaczej miesiąc, w którym nie chciało mi się nic. Nawet prowadzić bloga, ale ostatecznie na szczęście zostałam. Wybrałam się na jesienną sesję w parku, zanim jeszcze te opadłe liście zdążyły zgnić. W listopadzie było mnóstwo rzeczy do zrobienia związanych ze szkołą, deszcz, zimno. Zrobiłam sobie świąteczny nastrój w pokoju.


GRUDZIEŃ
Zdecydowanie ciekawszy miesiąc niż jego poprzednik. Święta wszędzie, lampki, wystawianie ocen, wigilie, wyjazdy.


Jak widzicie, każdy miesiąc opierał się choć trochę na blogu. Uwielbiam to robić i mam nadzieję, że również przyszły rok będzie tak produktywny.

Życzę wszystkim szczęścia w 2018 i do zobaczenia za kilka dni, już w przyszłym roku, bo jest to ostatni post tego miesiąca :) !

Koniecznie piszcie jak spędziliście ten rok i gdzie wybieracie się na sylwestra!
Zadawajcie pytania na SARAHAH, bo w styczniu czeka Was Q&A. Odpowiem na wszystkie, także piszcie!

Buziaki, Ola

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Bardzo fajny pomysł na podsumowanie!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, dziękuję Ci bardzo! Wzajemnie przesyłam życzenia ;*

      Usuń
  2. Super podsumowanie! Widać, że sporo się przez ten rok u Ciebie wydarzyło. :) Spodobały mi się twoje kolaże. W jakim programie je robiłaś? :) Ja Sylwestra będę spędzać w domowym zaciszu. :D Dziękuję za życzonka. Szczęścia oraz samych sukcesów w Nowym 2018 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaliczam tego roku do najlepszych. Sporo niepowodzeń :( Ale trafiło się też kilka fajnych sytuacji :) Kolaże robię na stronce : https://www.befunky.com/
      Wszystkiego dobrego w 2018 :*

      Usuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne posumowanie :) Szczęśliwego Nowego Roku :) Ja raczej sylwestra spędzę z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Mam nadzieję, że twój sylwester był jak najbardziej udany :)

      Usuń
  5. Super podsumowanie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie, jejku robisz śliczne zdjęcia.
    Escape Room.. chciałabym tam w końcu pojechać, mam już postanowienie na rok 2018 :D
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odkąd mam aparat staram się robić co raz lepsze ;*
      Powodzenia w escape roomach, koniecznie daj znać jaki był twój pierwszy i jak ci się spodobało!
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  7. O tak, trzymam kciuki za to, abyś 2018 rok również spędziła tak produktywnie! Bardzo podoba mi sie to podsumowanie z miesiącami i pod nimi mix zdjęć - cały rok w jednym poście. Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i był produktywny, ale czy taki przyjemny ? Bardzo się cieszę, że post Ci się spodobał. Wszystkiego dobrego w nowym roku Ci życzę!

      Usuń
  8. Ten cudowny piesek, który pojawia się co chwilę, uwielbiam go! ♥
    Życzę Ci by rok 2018 był równie kolorowy jak ten na zdjęciach! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to fajnie, na pewno jeszcze nie raz się tu pojawi :)
      Również wszystkiego dobrego w 2018 Ci życzę!

      Usuń
  9. Rok pełen pozytywnej energii:)
    Pięknie zrobione podsumowanie roku. Szczególnie podoba mi się podział na miesiące i krótki opis, co się działo w danym z nich. Zdjęcia piękne:).
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w 2018 roku!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem czy zawsze pełen tej pozytywnej?
      Bardzo się cieszę, że mój pomysł na podsumowanie roku Ci się spodobał, pozdrawiam i wszystkiego najlepszego na nowy rok!

      Usuń

-Zapraszam do wyrażenia swoich myśli w komentarzu. Niech będzie on związany z treścią postu.
-Przyjmuję krytykę, ale tylko uzasadnioną :)
-Nie wymieniam się obserwacjami, obserwuję blogi, które mi się spodobają.
-Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi
-Jeśli masz jakieś pytanie, to napisz, a na pewno odpowiem Ci w komentarzu, lub jeśli wolisz prywatnie-napisz na e-mail (podany w zakładce ''kontakt i współpraca'')
-Przyjmuję nominacje i jestem otwarta na wszelkie propozycje !

~ Pozdrawiam, Ola :)